W nowym roku akademickim 2022/2023 studentki, studenci wszystkich Wydziałów UAM mają możliwość składania podań w systemie USOS.
Podań złożonych w USOS nie drukujemy i nie dostarczamy do Biura Obsługi Studentów. Złożone podania przechowywane są w systemie USOS!
Dotyczy to podań:
§ 71 Regulaminu studiów:
1. Indywidualne sprawy studenckie związane z przebiegiem studiów niewymagające decyzji administracyjnej Dyrektor rozstrzyga na wniosek studenta.
3. Wniosek, o którym mowa w ust. 1 student składa za pośrednictwem systemu USOS.
4. Rozstrzygnięcie Dyrektora doręcza się studentowi za pośrednictwem systemu USOS w odpowiedzi na złożony przez studenta wniosek.
5. Od rozstrzygnięcia, o którym mowa w ust. 1, przysługuje w terminie 14 dni od dnia jego doręczenia odwołanie do rektora, które składa się za pośrednictwem dziekana wydającego rozstrzygnięcie. Dyrektor może dołączyć do odwołania swoją opinię w sprawie.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach student może złożyć wniosek w innej formie niż określona w ust. 3. Rozstrzygnięcie Dyrektora doręcza się studentowi w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru.
W module Podań została wprowadzona zmiana:
Podania zostały podzielone na dwa rodzaje:
- Podania „Dziekańskie”- Podania te definiowane są centralnie przez Sekcję Spraw Studenckich. Podania są rozpatrywane przez Prodziekana/Dziekana/Dyrektora na podstawie Regulaminu studiów UAM. Podania są ujednolicone na wszystkich wydziałach.
- Podania wydziałowe - podania takie przypisane są do jednostki wydziału. Podania są dodawane/edytowane przez Wydziałowego Koordynatora USOS.
Lista podań Dziekańskich oraz Instrukcja składania podań
Już wkrótce pojawi się również EN wersja podań.