Wykładowcy Nadnoteckiego Instytutu UAM w Pile oraz pracownicy zaprzyjaźnionych organizacji i instytucji (m.in. Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile, Izba Gospodarcza Północnej Wielkopolski, czy Fundacja „Pszczoła”) dzielą się swoimi spostrzeżeniami o kształceniu kompetencyjnym uczniów i studentów z zakresu nauk przyrodniczych, technologii informatycznych i zarządzania.
Z serii krótkich refleksji możemy dowiedzieć się czym jest nowoczesny model nauczania STEAM, jak można ulepszyć system kształcenia w szkołach i na studiach, by przygotowywał on lepiej do radzenia sobie na rynku pracy? Jakie są aktualne wyzwania edukacyjne związane ze zmianami klimatu - dlaczego to tak ważne w edukacji szkolnej i akademickiej? I dlaczego to właśnie studia w Nadnoteckim Instytucie UAM w Pile są „studiami przyszłości”?
Kolejne odcinki pojawiają się dwa razy w tygodniu na Facebooku oraz na naszym kanale na YouTube. Zachęcamy do obejrzenia!